Vi leverer gulvsliping i henhold til vårt beste praksis rammeverk. Det sikrer deg som kunde at du vet hva du får, hva det koster samt når- og hvordan det blir levert.
Vi mener at ethvert vellykket oppdrag er basert på en ryddig bestillings- og leveranseprosess. Derfor har vi et bestemt løp som vi bruker for alle våre kunder.
1. Innhenting av tilbud
Når du tar kontakt med oss vil du ha to valg:
- Du kan bestille et kostnadsfritt hjemmebesøk hvor vår fagansvarlige kommer til deg, hjelper deg med alle dine spørsmål og sender deg et tilbud.
- I høysesongene tilbyr vi også videobefaring som et enkelere alternativ til hjemmebesøk. Selve befaringen er lik og etterpå får du tilsendt et tilbud.
Smart? Det er lurt av deg å lese deg opp på nettsiden på forhånd – ikke minst når det gjelder hvilken type behandling du ønsker. Du finner informasjon om alle våre behandlinger her.
2. Aksept av tilbud
Når du har fått tilbudet og synes at alt ser bra ut, kan du akseptere tilbudet elektronisk via den grønne “Aksepter tilbud”-knappen i tilbudet.
Du vil få en e-post der vi bekrefter at vi har mottat din aksept og at vi har en gyldig avtale.
3. Sett dato for gjennomføring
Om du ikke allerede har fått en dedikert oppstartsdato, vil vi kontakte deg innen et par arbeidsdager for å avtale denne.
Da får du også vite hvor mange dager vi regner med å bruke på ferdigstillelse.
4. Oppstart av prosjektet
Fem par dager før oppstartsdato får du en SMS fra oss med en lenke der du kan bestemme hvordan du ønsker at vi håndterer nøkler og tilganger.
Det er svært viktig at du svarer på denne SMSen med en gang så vi får dine ønsker inn i systemet vårt.
Basert på dine valg for overlevering av nøkler vil vi starte prosjektet hos deg på angitt dato.
Merk at vi begynner i løpet av dagen på oppstartsdagen, ikke nødvendigvis fra morgenen av. Dette fordi vi ofte har et annet prosjekt som må sluttføres før vi kan begynne på ditt.
5. Gjennomføring
Vi starter oppdraget og gjennomfører som avtalt. Det er tilbudet du signerte som definerer hva vi skal levere.
Merk at endringer i prosjektet vil føre til endringer i prisen på oppdraget. Vi kontrollmåler og -teller og fakturerer i henhold til de faktiske forhold.
Det betyr at om du har et større gulvareal enn oppgitt i tilbudet, vil vi fakturere i henhold til det korrekte arealet selv om tilbudet du signerte oppgir et mindre areal. Om ditt faktiske areal er mindre enn oppgitt i tilbudet vil prisen bli lavere selvsagt.
Vi vil alltid bestreber oss på å sikre rettferdig og riktig fakturering.
6. Overlevering og betaling
Oppdraget skal betales innen forfallsdato på fakturaen du får tilsendt etter at jobben er utført.
Vi har overlatt oppfølging av fakturaer til en ekstern partner, og vi ber deg om å betale i tide så du ikke får unødvendige gebyrer.
Du vil også få e-post med oss med informasjon om renhold og noen spesielle forholdsregler som er lurt å følge den første uka.
7. Referanse
Synes du vi er verdt en referanse blir vi veldig glade for det. Du får informasjon om hvor du legger inn referansen i e-posten du får ved ferdigstillelse.
Er det noe vi kan gjøre bedre derimot, håper vi du gjør oss oppmerksomme på det via [email protected]. Vi setter stor pris på det når noen tar seg tid for å hjelpe oss å bli bedre.