Håndverkere blir ofte kritisert for sine dårlige kommunikasjonsevner. Det trenger ikke å være slik. Se bare hva som skjer på baksiden når du kontakter oss.
Det er liten hjelp i å skylde på mange oppdrag eller lite ressurser. En kunde som ikke følges opp ordentlig blir ikke fornøyd. Sånn er det bare.
Derfor er kommunikasjon noe av det viktigste en håndverker gjør. Hos oss, som i mange andre håndverkerbedrifter, er det travelt og det er lett at ting glipper om man ikke har systemene i orden.
Det har vi.
Når du sender oss e-post
Sender du en e-post til oss rutes den direkte inn i Zendesk, et system for kundesupport som gir hver henvendelse et eget nummer (en ticket) og et unikt emnefelt. Du får umiddelbart e-post tilbake med informasjon om at vi har mottatt henvendelsen og hva det unike referansenummeret er. Hver eneste dag sitter vi i det systemet og svarer på alt av henvendelser.
Ingenting glipper. Alle får svar. Hver dag.
Når du svarer uten å endre emnefeltet holdes konversasjonen gående og er lett tilgjengelig for oss i systemet. Du på din side får raskt svar.
Hos oss trenger du ikke bekymre deg for om du i det hele tatt kommer til å få svar når du sender oss e-post. Vi er på ballen, akkurat slik du bør forvente.
Når du ringer
Når du ringer til oss rutes samtalen din til den av oss som til enhver tid er ledig. Her er det ingen telefon som står og ringer på et skrivebord i et tomt kontor. Vi er så godt som alltid direkte tilgjengelige på mobiltelefon i åpningstiden.
Skulle det skje at vi ikke får besvart din henvendelse med en gang, ringer vi alltid opp igjen.
Vi har full oversikt
Når du tar kontakt med oss, har vi til enhver tid mulighet til å se hele din historikk hos oss i CRM-systemet vårt. Det betyr at vi sannsynligvis vet hvilken lakk som ble benyttet hos deg for to år siden så du kan legge maken når du nå skal fjerne fliser og legge parkett i hallen…
Praktisk, og egentlig helt nødvendig, for å kunne gi deg sikkelig service når du kontakter oss.
Kundene er enige
Se bare hva Kristian skrev til oss etter at vi var ferdige med prosjektet i boligen hans:
“Å benytte seg av Johansen & Sønn til å slipe parketten min var definitivt en god beslutning. Enestående service og oppfølging gjennom hele prosessen, god faglig kompetanse og gulvene har blitt fantastiske. Leiligheten fremstår som ny sammenliknet med før gutta begynte på arbeidet. Kommer definitivt til å benytte meg av Johansen ved senere anledninger skulle liknende behov dukke opp, og kan varmt anbefale dem til andre.”
Kristian G
Oslo, 29. November 2016.